Zoeken
Zoeken kan via de modus 'eenvoudig zoeken' (één veld) of uitgebreid via 'geavanceerd zoeken' (meerdere velden). Zo kan je bv. zoeken op een combinatie van een auteursnaam (auteur), een jaartal (jaar) en een documenttype.
Boekenmand
Nuttige resultaten kan je aanvinken en toevoegen aan een mandje. De inhoud hiervan kan je exporteren of afdrukken (naar bv. PDF).
RSS
Op de hoogte blijven van nieuw toegevoegde publicaties binnen uw interessegebied? Dit kan door een RSS-feed (?) te maken van jouw zoekopdracht.
[ meld een fout in dit record ] | mandje (1): toevoegen | toon |
![]() |
one publication added to basket [258160] | |
De klantendriehoek: hoe greep krijgen op moeilijke klanten Van Kelst, P. (2016). De klantendriehoek: hoe greep krijgen op moeilijke klanten. Lannoo: Tielt. ISBN 978-94-014-3345-7. 159 pp.
|
Beschikbaar in | Auteur |
| |
Documenttype: Handboek -Handleiding |
Trefwoord |
|
Auteur | Top | |
|
Abstract |
Versterk je klantgerichte Vaardigheden Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen. Vlucht je bij agressie weg als een hert? Bekijk je de problemen afstandelijk als de kat? Geef je grenzen aan zoals de leeuw? |
Top | Auteur |